Czym inspirują się designerzy salonów sprzedaży? Jak zaprojektować wnętrza, do którego z chęcią przyjdą klienci? O tym dyskutować będą m.in. architekci i designerzy w trakcie 4 Design Days.
4 Design Days to największe w tej części Europy wydarzenie dotyczące nieruchomości, architektury, wnętrz i wzornictwa. Podczas czterech dni – dwóch dla profesjonalistów i dwóch dla publiczności oraz kilkudziesięciu sesji dyskusyjnych ikony światowego i polskiego designu, najwięksi architekci i projektanci, producenci i firmy usługowe oraz deweloperzy będą dyskutować o tym, co inspiruje i kreuje światowe trendy w architekturze i designie.
Wiele uwagi podczas 4DD poświęcimy projektowaniu obiektów komercyjnych. Jak dziś projektuje się salony sprzedaży? Jakie znaczenie w sprzedaży odgrywa oświetlenie, meble i odpowiednia ekspozycja towarów? Między innymi o tym opowie Nadeem Malik, Design Project Manager w Grupie Michael Kors. Jego specjalnością jest projektowanie salonów sprzedaży – pracował m.in. przy opracowywaniu koncepcji i designu dla takich marek jak Marc Jacobs, Vera Wang, Mackenzie-Childs i Michael Kors.
W sesji „Salon sprzedaży. Less is more – jasny, przestronny, ergonomiczny i elegancki, czyli jak dziś projektuje się sklepy” weźmie udział również m.in. Marek Witaszewski, architekt i partner w Otomi Store Design Lab, Marek Arciszewski, lider zespołu MAAI i Adam Jankowski, współwłaściciel i dyrektor Filii w Katowicach, Barwa System.
Debata odbędzie się 12 lutego o godzinie 9.30 w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach w ramach 4 Design Days.
fot. Fotolia