Dagmara Solik
Facility Manager
PwC Service Delivery Center w Katowicach
Od początku swojej kariery zawodowej związana z firmą PricewaterhouseCoopers (obecnie PwC), choć pierwsze szlify menedżerskie zdobywała poza granicami kraju. Zaangażowana w otwarcie pierwszego biura PwC na Śląsku w 2005 roku, gdzie przez ponad 9 lat zarządzała działem administracji. W 2015 roku dołączyła do prężnie rozwijającego się Centrum Usług Wspólnych w Katowicach – PwC Service Delivery Center, które obecnie liczy ponad 1700 pracowników, a łączna powierzchnia najmu dwóch biur w Katowicach i w Opolu to 12 000 m2. W PwC Service Delivery Center pełni rolę Managera ds. Administracji (Facility Manager). W swojej obecnej roli najbardziej ceni różnorodność projektów, począwszy od organizacji wydarzeń masowych dla pracowników Centrum, przejmowania nowych powierzchni biurowych, tworzenia planów nowych pięter czy wprowadzania nowoczesnych form aranżacji powierzchni biurowych, co pozwala jej w pełni realizować pasję projektowania i dekorowania wnętrz.
Bierze udział w sesjach:
-
Biura. Rywalizacja o najemców zaostrza się
Katowice przebojem wdarły się do grona głównych graczy rywalizujących o inwestorów z sektora SSC/BPO. Pod względem ilości nowoczesnej powierzchni biurowej wyprzedziły Poznań, stając się czwartym rynkiem regionalnym w Polsce. Jednak rywalizacja o najemców zaostrza się. Czy katowickie biurowce, coraz ciekawszymi projektami i udogodnieniami, będą skutecznie przyciągać najemców? Czy wsparcie lokalnych władz i komfort inwestycyjny to wciąż największy atut inwestowania w tej lokalizacji?