Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P R S Ś T U V W Z Ż
Magdalena Federowicz-Boule

Magdalena Federowicz-Boule

architekt

Tremend, Sp. z o.o. Sp. k.

Wykształcenie:

Studia na Wydziale Architektury na Politechnice Warszawskiej, „School of Architecture” Uniwersytet w Detroit, Michigan, USA.

 Biogram:

Urodzona 16 października 1972 roku, obywatelstwo: polskie, francuskie

 Doświadczenie Zawodowe:

- Pracownia Architektury „Sotyk &Sotyk”

- współzałożyciel F.B.T. Pracownia Architektury i Urbanistyki

-współpraca z architektami francuskimi

- architekt prowadzący a później dyrektor biura IOSIS Polska ( dawniej OTH)

- współzałożyciel biura Tremend

Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej nr MA-1622, przynależność do MOIA nr MA – 1198, od września 2017 członek Zarządu OW SARP

 Dodatkowe informacje:

nagroda Złoty Żuraw 2003 w kat. budynek użyteczności publicznej – projekt przy ul. Pileckiego, Property Awards LONDON w kategorii Hotel Interiors – Best Hotel Interiors Poland za Novotel Wrocław Centrum oraz Best Hotel Interiors Hungary za projekt Ibis Styles Budapest City w 2016. , European Property Awards w Londynie w kategorii Hotel Interior Design za projekt Ibis Styles Grudziądz, wyróżnienie w konkursie A'Design Award&Competition Milan za Novotel Wrocław w 2017 roku,  W 2018 r. wyróżnienie w konkursie A'Design Award&Competition Milan za projekt biura przy ul. Klimczaka.

 

Więcej na: http://tremend.pl/

 

Bierze udział w sesjach:

  • Architektura i lifestyle na pierwszym planie, czyli pomysł na alternatywny handel

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Architektura i lifestyle na pierwszym planie, czyli pomysł na alternatywny handel

    E-commerce zmienia zwyczaje zakupowe klientów. Dlatego galerie handlowe w walce o wydłużenie czasu spędzanego w obiekcie, tzw. dwell time, rozwijają strefy restauracyjno-rozrywkowe. Stymuluje je do tego także inny trend – obiekty handlowe powstające w rewitalizowanych przestrzeniach, które oferują wysublimowane produkty i doznania zakupowe. Takich przykładów na świecie jest wiele: Mercado de San Miguel w Madrycie, La Boqueria w Barcelonie. W Polsce pionierem jest Hala Koszyki w Warszawie. Czy będą kolejne?

POWRÓT