Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P R S Ś T U V W Z Ż
Marcin Stokowiec

Marcin Stokowiec

dyrektor ds. inwestycji

Apsys Polska SA

Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Inżynierii Lądowej specjalność Konstrukcje Budowlane. Ukończył szereg szkoleń i kursów
z dziedziny zarządzania procesami budowlanymi. Posiada licencje Pośrednika i Zarządcy Nieruchomości. Dyplom Ministra Skarbu Państwa potwierdził jego kompetencje w zakresie wiedzy i umiejętności niezbędnych do zasiadania w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Jest współzałożycielem i członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości Inwestycyjnych. Posiada Uprawnienia Budowlane konieczne do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

W celu doskonalenia swoich umiejętności menedżerskich ukończył studia MBA w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University uzyskując równocześnie dyplom MBA Oxford Brookes University. Posiada tytuł CCIM i MRICS.

Od początku swojej kariery zawodowej związany z rynkiem nieruchomości komercyjnych typu Centra Handlowo-Rozrywkowe. Pracował przy realizacji i zarządzaniu jednym z pierwszych nowoczesnych obiektów handlowych „Sadyba Best Mall” w Warszawie i przy wielu innych projektach grupy kapitałowej Plaza Centers w Polsce i Europie Środkowej.

Aktywnie uczestniczył przy realizacji Centrum Handlowo-Biurowego „Złote Tarasy” - jednego z najnowocześniejszych obiektów komercyjnych w Polsce. Od 2006 roku pracuje w firmie Apsys Polska na stanowisku  Dyrektor ds. Inwestycji.   

Przeprowadził pierwszą w Polsce certyfikację budynków funkcjonujących w systemie „BREEAM in use”. Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji oraz doświadczeniu w zakresie zarządzania obiektami komercyjnymi jest cenionym fachowcem znającym wszystkie aspekty związane z obszarem Centrów Handlowych.

Bierze udział w sesjach:

  • Centra handlowe. Przepis na handel w nowym wydaniu

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Centra handlowe. Przepis na handel w nowym wydaniu

    Polskie miasta mają dziś swoje problemy i wyzwania związane z rozwojem rynku handlowego - nowe centra handlowe będą powstawać, a jednocześnie jest coraz większa potrzeba ożywienia ulic handlowych. Czy centra handlowe i ulice handlowe są dla siebie konkurencją? Co należy zmienić, by pogodzić interesy deweloperów centrów handlowych i samorządu? Wizja handlu oczami biznesu i samorządu.

POWRÓT