Grzegorz Ogierman
Business Unit Director - Advanced Glass Solutions
Saint-Gobain
W branży budowlanej od 1999 roku na stanowiskach związanych z Marketingiem, Handlem oraz rozwojem nowych produktów i marek. Aktywnie rozwija sprzedaż innowacyjnych produktów ze szkła w kraju oraz na rynkach eksportowych. Jest odpowiedzialny w Saint-Gobain za sprzedaż aktywnych rozwiązań szklanych takich jak szyby o zmiennej przezierności PRIVA-LITE, szyby grzewcze EGLAS czy szyby z pasywnym systemem zacienienia MICROSHADE. Produkty te zapewniają estetykę, komfort oraz efektywne wykorzystanie budynków.
Absolwent Politechniki Śląskiej na kierunku Zarzadzanie i Marketing, Prawa na Uniwersytecie Śląskim i Studiów Podyplomowych z zakresu Zarządzania Siecią Dystrybucji na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Bierze udział w sesjach:
-
Design – droga do innowacyjności i wyższych przychodów | sesja inauguracyjna
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIDesign – droga do innowacyjności i wyższych przychodów | sesja inauguracyjna
Konkurencyjność oparta na cenie – to już nie dla Polski. Rozwinięta gospodarka to gospodarka innowacyjna. Krzesło, lampa, telewizor, buty czy aplikacja – jak wykorzystać design do budowania konkurencyjności przedsiębiorstw? Jak zwrócić uwagę klienta oraz odnaleźć szybką i tanią drogę do tworzenia nowatorskich produktów? Biznes + design = sukces. Bruksela kibicuje i wspiera ten związek.
-