Karolina Imianowska
kierownik działu marketingu i sprzedaży
Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku na kierunku „Turystyka i rekreacja”. Obecnie podnosząca swoje kwalifikacje na kierunku „Biznes międzynarodowy” na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Gdańskim. Od 1994 zawodniczka klubu lekkoatletycznego, a w 1999 złota medalistka na Mistrzostwach Polski w lekkiej atletyce. Od 2007 roku związana z szeroko rozumianą branżą turystyczną, współpracowała z biurami podróży, agencjami eventowymi oraz hotelami. Jako pilot wycieczek zwiedziła setki muzeów, obiektów kulturalnych oraz głównych atrakcji turystycznych na świecie. Od 2016 pracuje w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. Od 2017 jest kierownikiem Działu Sprzedaży, obecnie Działu Marketingu i Sprzedaży. Zarządza procesami kluczowymi dla funkcjonowania muzeum, odwiedzanego rocznie przez ponad pół miliona gości. Urodzona 4-go lipca, miłośniczka wszelkich podróży, szczególnie do Stanów Zjednoczonych oraz lubiąca aktywny sposób spędzania czasu wolnego. Prywatnie, uwielbia szybką jazdę na nartach i nigdy nie odmówi gorącej czekolady na stoku.
Bierze udział w sesjach:
-
Hot list – najciekawsze projekty komercyjne i publiczne ostatnich lat
Przegląd najbardziej spektakularnych inwestycji i projektów ostatnich lat. Prezentacje najciekawszych realizacji, wystąpienia twórców – inwestorów i architektów. Poznaj najnowsze trendy, dowiedz się, kto zaprojektował najnowsze obiekty i wnętrza oraz kto je wyposażył. Zdobądź inspiracje do własnych projektów!