Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P R S T U V W Z Ż
Rajesh Mehra

Rajesh Mehra

Development Director, Co-Owner

Jaquar

Jest związany z grupą Jaquar jako dyrektor do spraw rozwoju i współwłaściciel od 1978 roku. Przyczynił się do stworzenia jednej z najszybciej rozwijających się marek na rynku wyposażenia łazienek, obecnej w ponad 30 krajach w Europie, Azji oraz Afryce, a także na Bliskim Wschodzie.

Koordynując proces przystosowywania się marki do dynamicznie zmieniających się potrzeb klientów, poprzez rozwój produktów i usług, Rajesh Mehra stał się siłą napędową do stworzenia zróżnicowanej oferty Grupy Jaquar. Na przestrzeni lat, podążając za wizją przekształcenia Jaquar w firmę oferującą Kompletne Rozwiązania Łazienkowe (ang. Complete Bathing Solutions), rozszerzono ofertę Jaquar o ceramikę, kabiny prysznicowe, podgrzewacze wody, spłuczki podtynkowe, a także produkty wellness, na przykład wanny z hydromasażem, panele prysznicowe, kabiny parowe oraz spa. To dzięki jego przywództwu Grupa Jaquar jest dziś niekwestionowanym liderem na rynku wyposażenia łazienek w Indiach posiadającym ponad 60% udziału w rynku.

Znany ze swoich innowacyjnych pomysłów oraz podejścia skoncentrowanego na Kliencie, Rajesh Mehra podjął wiele kroków mających na celu edukację i pogłębianie zaangażowania klientów w proces wyboru i kupna produktów wyposażenia łazienki. Ich wynikiem jest otwarcie pionierskiej sieci salonów ekspozycyjnych (ang. display showrooms “Orientation Centers”) na terenie całego kraju. Pod jego przywództwem, Fundacja Jaquar (ang. Jaquar Foundation) aktywnie wspierająca proces rozwoju społeczno-gospodarczego środowisk najmniej uprzywilejowanych, spisuje się wzorowo podnosząc wskaźnik rozwoju społecznego w kraju.

Bierze udział w sesjach:

  • Outside the box – czas tradycyjnych hoteli bezpowrotnie minął

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Outside the box – czas tradycyjnych hoteli bezpowrotnie minął

    Goście hotelowi oczekują ciekawych wrażeń, a nie tylko tradycyjnie pojmowanego komfortu, wygodnego łóżka i dobrej obsługi. Żeby to osiągnąć, hotelarze muszą się otworzyć na nowe pomysły, design i myślenie outside the box.

POWRÓT