Prelegenci

A B C D F G H I J K L Ł M N O P R S T U V W Z Ż
Tomasz Wuczyński

Tomasz Wuczyński

główny architekt, założyciel

Grupa Plus Architekci Sp. z o.o.

Absolwent Wydziału Architektury i Planowania Przestrzennego Politechniki Warszawskiej. Jego filozofia projektowania ukształtowała się w wyniku współpracy z nestorem polskiej architektury, Stefanem Kuryłowiczem, którego był studentem i późniejszym pracownikiem.

Lubi świadomych i wymagających klientów. Otwarty na dialog, wierzy że zawsze jest możliwość połączenia oczekiwań klienta i wizji architekta. Dzięki takiemu podejściu może cieszyć się wieloletnimi, przyjacielskimi relacjami z wieloma inwestorami i klientami powracającymi z kolejnymi projektami.

Powtarza za Louisem Sullivanem, że "forma podąża za funkcją". Lubi budynki przemyślane i oszczędne w formie, zarzucając wielu dzisiejszym projektom przesadną widowiskowość i brak umiaru.

Autor wielu budynków i wnętrz: od powierzchni i budynków biurowych, przez hotele, po prywatne wille i wnętrza apartamentowe. Dzięki doświadczeniu z różnych segmentów rynku, otwarcie i umiejętnie podchodzi do rozwiązywania problemów projektowych i nie podąża utartymi ścieżkami. W pracy z klientami, zarówno prywatnymi jak i instytucjonalnymi, zawsze stawia na dobrą komunikację i profesjonalną obsługę.

Jednym z jego ulubionych projektów jest Poziom 511 Design Hotel & Spa, za który otrzymał kilka prestiżowych nagród branżowych. Po otwarciu hotelu miał unikalną dla architekta możliwość sprawdzenia i przeanalizowania zastosowanych rozwiązań projektowych, będąc przez pierwsze dwa lata jego dyrektorem zarządzającym. To doświadczenie wykorzystuje dzisiaj do projektowania hoteli, doskonale znając potrzeby hotelarzy i rozmawiając z nimi "ich językiem".

Bierze udział w sesjach:

  • Outside the box – czas tradycyjnych hoteli bezpowrotnie minął

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Outside the box – czas tradycyjnych hoteli bezpowrotnie minął

    Goście hotelowi oczekują ciekawych wrażeń, a nie tylko tradycyjnie pojmowanego komfortu, wygodnego łóżka i dobrej obsługi. Żeby to osiągnąć, hotelarze muszą się otworzyć na nowe pomysły, design i myślenie outside the box.

POWRÓT