Jak dobry wzór buduje przewagę biznesową? Dowiemy się na 4 Design Days
- W dniach 23-24 stycznia w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędzie się kolejna edycja wydarzenia 4 Design Days.
- W piątek 24 stycznia odbędzie się zorganizowana we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego sesja pt. "Jak dobry wzór buduje przewagę biznesową?".
- W panelu z udziałem laureatów konkursu Dobry Wzór wiodący projektanci oraz przedstawiciele firm znanych z dobrych wzorów opowiedzą o tym, jak design buduje przewagę rynkową.
- – Dobre projekty budują zaufanie klientów, wyróżniają markę na tle konkurencji i często stają się jej wizytówką – przekonuje Adrian Musiał, prezes Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.
Już za niecały tydzień święto designu i architektury w Katowicach. W trakcie 4 Design Days odbędzie się wiele inspirujących i ważnych rozmów o designie i architekturze. Polskie wzornictwo w centrum uwagi znajdzie się między innymi 24 stycznia. Wtedy to odbędzie się zorganizowana wspólnie z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego sesja zatytułowana "Jak dobry wzór buduje przewagę biznesową?"
Wiodący projektanci oraz przedstawiciele firm znanych z dobrych wzorów opowiedzą o tym, jak design wpływa na rozwój przedsiębiorstw – od obniżania kosztów produkcji, przez poprawę funkcjonalności produktów, po zwiększanie ich atrakcyjności dla konsumentów i wzrost sprzedaży.
– Dobrze zaprojektowany produkt to nie tylko atrakcyjny wygląd, ale przede wszystkim funkcjonalność i innowacyjność, które odpowiadają na potrzeby użytkowników. Takie projekty budują zaufanie klientów, wyróżniają markę na tle konkurencji i często stają się jej wizytówką – przekonuje Adrian Musiał, prezes Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.
Uczestnicy panelu podzielą się swoimi doświadczeniami, pokazując, jak przemyślane decyzje projektowe przekładają się na konkretne korzyści finansowe. Wśród nich nie zabraknie także laureatów konkursu Dobry Wzór.
– Produkty nagrodzone w naszym konkursie zyskują większą wiarygodność zarówno w oczach konsumentów, jak i partnerów biznesowych, co przekłada się na sukces rynkowy marki. Przykładem takich osiągnięć są innowacyjne projekty finalistów, takich jak Ciarko, Paradyż czy PESA, które pokazują, jak design przekłada się na realne korzyści biznesowe – wylicza.
O success stories polskich projektantów, ich współpracy z producentami oraz realnym wpływie dobrego wzornictwa na popularność produktów posłuchać będzie można już 24 stycznia o godz. 10.00 na scenie Holu Dolnego Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach.
Spotkanie skierowane jest do przedsiębiorców, projektantów i wszystkich zainteresowanych wpływem wzornictwa na konkurencyjność na rynku.