Przemysław Wardęga
Senior Communication and Marketing Manager Poland
Immofinanz
Od 2015 roku związany z IMMOFINANZ, zajmując początkowo stanowisko PR & Marketing Managera i awansując na stanowisko seniorskie rok później. W ramach swoich codziennych obowiązków odpowiada kompleksowo za działania komunikacyjne oraz marketingowe IMMOFINANZ w Polsce, korporacyjnie jak również w zakresie trzech marek należących do firmy, w tym dwóch „retailowych” – VIVO! dla centrów handlowych oraz STOP SHOP dla parków handlowych oraz marki biurowej myhive. W ostatnim czasie odpowiedzialny był za kampanię marketingową dotyczącą wdrożenia w Polsce elastycznych produktów biurowych myhive; mycowork i myoffice. Przed rozpoczęciem pracy w IMMOFINANZ, w latach 2007-2015 zdobywał doświadczenie zawodowe pracując w dwóch czołowych warszawskich agencjach specjalizujących się w działaniach public relations, odpowiadając za klientów najczęściej z sektora nieruchomości oraz logistyki. Przemysław Wardęga jest absolwentem Marketingu na Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie. Ukończył także London School of Public Relations.