4 Design Days Online - Rejestracja
Dziękujemy za udział w 4 Design Days Online.
Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami:
FAQ
1. Gdzie mogę zgłosić swój udział?
Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej w zakładce Rejestracja.
2. Czy mogę zapisać się w inny sposób?
Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.
3. Do kiedy trwa rejestracja?
Rejestracja trwa do 13 maja 2021 r.
4. Jak wygląda proces rejestracji?
- Mam już swoje konto:
Jeśli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem bądź opcję „Odzyskaj hasło”. W przypadku odzyskiwania hasła na podany adres mailowy zostanie wysłany kod jednorazowy, który należy wpisać w odpowiednie okno. Wpisz nowe hasło oraz je powtórz. Po zalogowaniu się na konto sprawdź poprawność danych osobowych i wybierz interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenie zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora. - Nie posiadam konta:
W przypadku kiedy adres mailowy nie widnieje w systemie, trwa proces zakładania nowego konta, czyli wpisanie swoich danych osobowych, stworzenie hasła oraz zaakceptowanie oświadczenia o danych osobowych. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie do Państwa wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Uwaga! Proszę nie wyłączać strony przeglądarki z rejestracją. Należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na Kongres. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenia zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.
5. Czym jest kod aktywacyjny?
Kod aktywuje wcześniej stworzone nowe konta osobie, która go nie posiadała. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb. Zostaje wysłany na podany adres mailowy.
6. W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto?
Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.
7. W jaki sposób mogę zmienić/poprawić dane uczestnika?
Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.
8. W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa?
Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.
9. Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje?
Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. W dniu poprzedzającym wydarzenie każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma unikalny link do transmisji online.
10. Czy udział w internetowej formule wydarzenia jest bezpłatny?
Udział jest bezpłatny.